Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Coming soon

Ένα ταξίδι με πολύ όμορφες κ έντονες στιγμές αλλά και πολλές ζόρικες σε λίγο φθάνει στο τέλος του. Θέλω με αυτή μου την ανάρτηση να μοιραστώ μαζί σας ορισμένα συναισθήματα που με κατακλύζουν αυτές τις ώρες.

Η εγκυμοσύνη είναι ένα θείο δώρο. Χιλιοειπωμένο αλλά τόσο αληθινό.
Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω την αγωνιά μου εκείνη την ημέρα που περίμενα να πάει πέντε για να μιλήσω με τη μικροβιολόγο κ να μου ανακοινώσει τα αποτελέσματα της χοριακής. Την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων κ τα πως ένιωσα εκείνη τη στιγμή που πραγματικά δεν έχω νιώσει ποτέ στη ζωή μου έτσι, να θέλω να κλάψω από τη χαρά μου, να μην το πιστεύω. Το περιμέναμε τόσο καιρό, το θέλαμε πολύ καιρό.

Δεν μπορώ να ξεχάσω ούτε το τηλεφώνημα που έκανα αμέσως στον αντρούλη μου κ την αντίδραση του όταν του ανακοίνωσα ότι θα γίνει μπαμπάς. Στιγμές ανεκτίμητες.
Από την πρώτη επίσκεψη στον γιατρό, τον πρώτο μας υπέρηχο που ακούσαμε για πρώτη φορά την καρδούλα του κ έγινε ο τούκου τούκου μας, την αγωνία της αυχενικής διαφάνειας αλλά κ την χαρά κ την έκπληξη μας όταν είδαμε ένα κανονικό μικροσκοπικό μωράκι, με πατουσίτσες, χεράκια, χειλάκια, μυτούλα και αργότερα την αγωνία της εξέτασης της β επιπέδου. Ακόμα και τις στιγμές που τρομάξαμε τόσο πολύ κ όμως με την ανάλογη ψυχραιμία τις αντιμετωπίσαμε κ έτσι φθάσαμε στις τελευταίες μέρες αυτού του ταξιδιού.

Ήθελε μεγάλο πείσμα, υπομονή κ επιμονή κ από εμένα προσωπικά αλλά και από τον αντρούλη μου. Δεν πρόκειται να πω θυσίες γιατί προσωπικά θυμώνω κ πιστεύω ότι η λέξη θυσία δεν χωράει σε μια εγκυμοσύνη.
Ζήσαμε τόσο διαφορετικές στιγμές, άλλαξε η ζωή μας για 9 μήνες σχεδόν.
Κατάλαβα πόσο πολύ το θέλαμε και οι δυο αυτό το παιδάκι, κ αν εξαιρέσουμε την αγωνία των άσχημων στιγμών άνετα ξαναπερνούσα τα ίδια για μια ζωούλα. Ο γιόκας μας που με την βοήθεια του Θεού σε λίγο έρχεται στον κόσμο αξίζει κάθε λεπτό υπομονής.

Σε αυτό το ταξίδι μου στάθηκαν πολύ αρκετά αγαπημένα πρόσωπα που δεν θα ξεχάσω ποτέ το πόσο πολύ με βοήθησαν να ξεχνιέμαι, να γελάω, να νιώθω όμορφα.
Πήραμε τόση θετική ενέργεια που είμαι σίγουρη ότι αυτή βοήθησε πολύ να πάνε όλα κατ' ευχήν.
Ήταν τα άτομα που μέσα μου περίμενα να είναι δίπλα μου, που ήξερα ότι θα μου σταθούν.
Ο μπεμπάκος μας θα σας χρωστάει πολλά γιατί κάνατε τη μανούλα του ευτυχισμένη κ της δίνατε δύναμη να συνεχίσει να προσπαθεί.

Πραγματικά νιώθω πολύ τυχερή που σας έχω κοντά μου κ δε θέλω να σας χάσω ποτέ.

Σίγουρα η θέληση μιας μέλλουσας μητέρας να κρατήσει στην κοιλίτσα της ένα παιδάκι είναι πολύ δυνατή κ σημαντική αν το θέλει πραγματικά κ όχι για εγωιστικούς λόγους αλλά χωρίς την αγάπη των γύρω της, χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση κ τρυφερότητα του συντρόφου της δεν μπορεί να ζήσει όμορφα το ταξίδι της εγκυμοσύνης.

Σε όλους αυτούς που μας βοήθησαν οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα μεγάλο "σ'αγαπώ" στον καθένα ξεχωριστά.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και ο μπεμπάκος μας να γεννηθεί υγιής, να είναι καλά κ να σας κάνει έναν έναν μια τεράστια αγκαλιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου