Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Οι πιπεριές, μου χαμογέλασαν!

Υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μας που τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά, ίσως δεν πάνε τόσο καλά όσο θα θέλαμε. Μπορεί να υπάρχουν πράγματα ή και άτομα που ρίχνουν τη διάθεση μας, που μας στενοχωρούν. Όμως η φύση είναι που μας κάνει να ξαναχαμογελάσουμε που μας φτιάχνει τη διάθεση.
Πάντα ένας περίπατος στο δάσος, στην αμμουδιά ακόμα κ στο χωράφι μας αναζωογονεί.

Και γιατί τα λέω όλα αυτά? Γιατί εμένα το χαμόγελο μου το χάρισαν οι πιπεριές από το μποστάνι του μπαμπάκα! Μια μέρα καθώς έφτιαχνα γεμιστά φούρνου λέω να γεμίσω κ τις δυο πιπέριτσες που μου είχε δώσει ο μπαμπάς πριν λίγες μέρες.
Κόβω τις πιπεριές και όταν πήγα να τις γεμίσω παρατήρησα κάτι περίεργο. Οι πιπεριές μου χαμογελούσαν! Σας βάζω κ φώτος για να δείτε κ εσείς!













Αμέσως ένα χαμόγελο τσουπ εμφανίστηκε στα χείλη μου! :)
Κάποιος άλλος μπορεί να μην το πρόσεχε καν, ίσως να αντιλαμβανόταν διαφορετικά τα σχισίματα αυτά του φυτικού ιστού. Ίσως να μην έδινε καμία σημασία Εγώ όμως έβλεπα χαμόγελα!
Και το γεγονός ότι ο καλός μου ο μπαμπάς τις είχε καλλιεργήσει κ μου τις είχε δώσει το θεώρησα ακόμα πιο σημαντικό!


Οφείλουμε να χαμογελάμε με ότι και αν γίνεται, με ότι και αν μας απασχολεί, αν δεν θέλουμε να χαμογελάμε για εμάς πρέπει να χαμογελάμε για τους άλλους, αυτούς που μας αγαπούν αληθινά!



2 σχόλια:

  1. Πραγματικά χαμογελούν!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!!!! Χαμογελασα κι εγω βλέποντας τις φωτογραφίες από τις πιπεριές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή